بهترین کیت های اضطراری خودرو در سال 2020
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین کیت های اضطراری خودرو در سال 2020
نوشته شده در چهار شنبه 5 آذر 1399
بازدید : 49
نویسنده : jessica

چرا داشتن کیت اضطراری اتومبیل مهم است؟(car emergency kit)

در حالی که هوادار در حال نویدبخش شرایط آب و هوایی نامناسب و ثبت طوفان های برفی و یخی است ، ما در Bug Out Bag Academy در حال بررسی کیت اضطراری اتومبیل خود برای هر آنچه که هنوز در انتظار است هستیم ...

 

اکنون ممکن است فکر کنید ، "آیا کیفهای اشکالی برای چنین مواردی نیست - در موارد اضطراری؟" و کاملاً درست می گویید! اما آمادگی اضطراری کنار جاده از این نظر ویژه است که بسیار فراتر از کیف اصلی شما برای زنده ماندن است.

کیت اضطراری اتومبیل می تواند به معنای تفاوت بین سریع بازگشتن به جاده و ساعت ها گیر افتادن باشد.

انواع کیت های اضطراری اتومبیل
استفاده عمومی
کیت اضطراری استفاده عمومی کیت اضطراری است که وسایل و وسایل کافی را برای رسیدگی به رایج ترین موضوعاتی که هنگام رانندگی ممکن است به وجود بیاید ، ترکیب می کند. به طور کلی ، این کیت ها شامل برخی از ابزارهای اساسی ، لوازم مخصوص خودرو و تجهیزات پزشکی اساسی برای پوشش طیف وسیعی از مسائل بالقوه هستند.

پزشکی
کیت های اورژانس پزشکی که به عنوان کیت کمک های اولیه نیز شناخته می شوند ، لوازم بیشتری را برای درمان آسیب ها و مشکلات جزئی بسته بندی می کنند. لوازم می تواند شامل باندهای اساسی ، داروها ، ضد عفونی کننده ها و موارد دیگری باشد که احتمالاً در داروخانه محلی پیدا خواهید کرد. لوازم خاص فردی مانند استنشاق کننده ها یا داروها نیز می توانند در این نوع کیت ها گنجانده شوند.

خودرو
در حالی که نمی توانید یک گاراژ کامل را با خود حمل کنید ، برخی از ابزارهای اساسی خودرو می توانند شما را از یک خرج کنار جاده خارج کنند. کیت های مخصوص خودرو ممکن است شامل مواردی مانند کابل های جامپر ، کمپرسور هوا ، فشار سنج تایرها ، کیت های تایر تخت و سایر وسایل یا ابزارهایی باشد که شما در موارد اضطراری معمول خودرو به آن احتیاج دارید.


چه چیزی باید در کیت اورژانس اتومبیل باشد؟

اگر اتومبیل دارید ، یک کیت اتومبیل اضطراری تهیه کنید و آن را در خودرو نگه دارید. کیت اضطراری اساسی برای اتومبیل باید شامل موارد زیر باشد:
c کابل های جامپر / شروع کننده پرش
phone شارژر تلفن همراه و ماشین (محفظه دستکش)
kit جعبه کمک های اولیه (محفظه دستکش)
 پتو (قسمت چمدان)
 نوشیدن آب / تنقلات برای همه افراد در ماشین از جمله حیوانات خانگی (بعضی از آنها در محفظه دستکش ، بقیه در قسمت چمدان)
 چراغ قوه با باتری اضافی تازه
 پارچه ، حوله کاغذی یا دستمال مرطوب از قبل مرطوب شده
set مجموعه اصلی ابزارها به همراه نوار چسب و دستگاه های هشدار دهنده اضطراری خودرو مانند شراره های جاده یا بازتابنده ها (قسمت چمدان)
ra یخ سوهان / برس برفی
aid کمک کششی مانند ماسه ، نمک یا بستر گربه های غیر جمع شده
 تار ، بارانی و دستکش
بیل

مارک های برتر کیت های اضطراری خودرو

اتوویت


Autowit جدیدترین لوازم جانبی خودرو را با بهترین قیمت ارائه می دهد تا ایمنی و راحتی بیشتری را برای رانندگی روزانه شما فراهم کند. خواه بخواهید عملکرد اتومبیل خود را اصلاح کنید یا وسایل الکترونیکی قابل اعتمادی را برای راحتی رانندگی اضافه کنید ، انتخاب عالی محصولات با کیفیت بالا در autowit کاملاً مناسب این موارد است. Autowit SuperCap 2 Car Jump Starter محبوب ترین در بازار کیت های ظهور بوده است

قیمت کیت اضطراری خودرو

25 دلار و کمتر از این: اکثر کیت های اضطراری زیر 25 دلار فقط به لوازم خودرو یا پزشکی محدود می شوند. اگر می خواهید در زمینه آماده سازی خودرو کمی تقویت کنید ، این موارد خوب است که در نظر گرفته شود.
25 تا 50 دلار: در این محدوده کیت های اضطراری ترکیبی زیادی وجود دارد که شامل لوازم خودرو و پزشکی است. کیت های کوچکتر از 50 قطعه نیز متداول هستند.
50 دلار به بالا: در محدوده حق بیمه ، کیت های اضطراری قطعات بیشتری و ابزار پیشرفته تری مانند کمپرسورهای هوا را شامل می شوند. اگر شما مایل به صرف هزینه های اضافی هستید ، این یک محدوده عالی برای در نظر گرفتن نیازهای ضروری در موارد اضطراری است.
ویژگی های کلیدی

ابزار و تجهیزات

مسلماً مهمترین چیز در هر بسته اضطراری ، حمل آن است. محتویات ساخته شده از ابزارها و وسایل مختلف ، تعیین می کند که کیت در شرایط اضطراری چند منظوره است. دامنه ابزار و ملزومات به نوع کیت و لوازم جانبی اضافی که می توانید برای آن خریداری کنید بستگی دارد. یافتن کیت مناسب برای نیازهای شما مهم است ، بنابراین به آنچه هر گزینه ارائه می دهد توجه کنید.

مورد

با بسیاری از قطعات نیاز به ذخیره سازی و سازماندهی وجود دارد. یک مورد خوب باید به اندازه کافی کوچک ، قابل حمل و با دوام باشد تا بتواند از همه چیز داخل آن محافظت کند. اندازه موارد کیت اضطراری متفاوت است ، اما اندازه آنها بسیار کوچک است تا بتواند در یک کامیون یا فضای بار دیگر جای بگیرد. موارد نرم بهترین گزینه برای یک گزینه سبک و قابل حمل است ، اما اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند از چند سقوط دوام بیاورد ، برخی از گزینه های مورد سخت را نیز بررسی کنید.

 

ملاحظات دیگر

اندازه: اندازه کیت معمولاً به تعداد ابزار و ملزوماتی که ارائه می دهد بستگی دارد. کیت های کوچک تقریباً 25 قطعه دارند که معمولاً به استفاده از خودرو یا پزشکی اختصاص دارند.
ذخیره سازی: اگر واقعاً نمی توانید آن را در وسیله نقلیه نگه دارید ، کیت اضطراری اتومبیل مفید نیست. قابلیت نگهداری به اندازه قاب آن کاهش می یابد و باید با تعداد لوازم جانبی ارائه شده متعادل شود. اگر وسیله نقلیه کوچکی دارید ، خرید یک یا دو کیت کوچکتر که به راحتی در زیر صندلی قرار بگیرند هوشمندانه است. وسایل نقلیه بزرگتر می توانند در موارد بزرگتر جای بگیرند.

آیا چیزی فراموش کردیم؟ آیا از قبل کیت اضطراری اتومبیل دارید؟ به ما بگویید چه مواردی را در خود گنجانده اید!

اگر این پست را دوست داشتید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید و gadgetplus را به اشتراک بگذارید تا به دوستان خود بگویید. مثل همیشه ، ما از اینکه یک دقیقه از وقت خود را صرف گسترش آمادگی در موارد اضطراری می کنید ، سپاسگزاریم.




:: برچسب‌ها: car emergancy kit ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: